• Expertise
  • Portfolio
  • Blog
  • Contact
  • Scholen
    • Slimme Online Marketing Voor Scholen
    • AVG Wet
  • Vacature
    • Online Campagne Manager – Amstelveen
  • Expertise
  • Portfolio
  • Blog
  • Contact
  • Scholen
    • Slimme Online Marketing Voor Scholen
    • AVG Wet
  • Vacature
    • Online Campagne Manager – Amstelveen
020 7162 494
Martinuscollege
scholengemeenschap

Online strategie traject scholengemeenschap Martinuscollege

Voor Martinuscollege uit Grootebroek gaat Dokter Klik diverse campagnes uitvoeren. Er is een Facebook campagne gestart waarin we gericht werven voor nieuwe aanmeldingen en voor het bezoeken van de open dagen.

In meerdere sessies van één dag hebben specialisten van Dokter Klik hun expertise gekoppeld aan de praktijkervaring van Martinuscollege medewerkers. Op deze manier is de gehele online informatievoorziening van de school op de website enorm verbeterd en zal er nog meer te verbeteren zijn.

Slimme online marketing in vijf stappen

Een passende online campagne valt natuurlijk niet uit de lucht. Het is een proces waarin de specialisten van Dokter Klik samen met de school werken aan een op maat gemaakte aanpak.

1. Huidige situatie analyseren
Hoe is de school online vertegenwoordigd? Deze vraag vormt de basis voor de analyse op gebied van informatievoorziening en techniek.

2. Ontwikkelen van een strategische online marketing aanpak
De resultaten uit de analyse vormen de basis voor de online marketing aanpak. Wat gaat al goed en waar is extra aandacht nodig? Samen met de school zoeken we naar een strategie die perfect past bij de school.

3. Online campagnes opzetten en uitvoeren
Het echte werk. In deze fase wordt de website verbeterd en campagnes voor Google AdWords, het displaynetwerk en social media ontwikkeld en ingezet.

4. Tussentijds meten en optimaliseren
De resultaten van de online marketing campagne wordt continu gemeten en is 24/7 online inzichtelijk voor de school en voor ons. Door dit in de gaten te blijven houden kan de campagne steeds geoptimaliseerd worden voor de beste resultaten.

5. Evalueren
Na de campagne kijken we naar het resultaat en kunnen de plannen voor het volgende jaar gemaakt worden.

“Wij gaan de uitdaging voor het schooljaar 2016-2017 aan”

– Dokter Klik –

 

Resultaten

Op de custom-made online rapportage van Dokter Klik is goed te monitoren hoe het verloop van de campagnes is. Zo zijn er verschillende tabbladen met daarin duidelijke grafieken en resultaten, deze worden per maand of per week weergegeven. Deze real-time rapportage is een service product van Dokter Klik.

Dokter Klik houdt van transparant, ook in de resultaten.

Delen via:
Twitter
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Wil je meer online rendement?
Vertel ons jouw ambities en daag ons uit!
Neem contact op Sluiten
Lees onze privacy verklaring over verwerking persoonsgegevens.
[recaptcha]

Waarom Dokter Klik

  • Bewezen resultaten
  • MarCom kennis & ervaring
  • Gericht op MKB-bedrijf
  • Advies op maat
  • Transparantie


Contact

Maalderij 21D
1185 ZB Amstelveen

Tel: 020 7162 494
Email: info@dokterklik.nl

Dokter Klik op Social


© 2019 - Dokter Klik
  • Algemene Voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacy Verklaring
  • Cookies
  • Contact